LANDSMÖTE 2015 - JAN BJÖRKLUND

POLITISK SITUATION / Permalink / 0
Sitter i skrivandes stund och lyssnar på Jan Björklunds tal (landsmöte 2015). Han diskuterar attacken i Paris och terrorism i allmänhet - Lyssna du också klicka här. Tar mina åsikter efter talet !
 
- Terrorister ska inte placeras i bostadskön, dom ska placeras i fängelse ! WORD
 
Tyvärr kunde jag inte se hela talet eftersom jag fick reda på att jag ska ha möte här hemma nu under eftermiddagen. Men av det lila jag hörde kunde jag faktiskt hålla med om många olika pungter som Jan Björklund tog upp. Han talade bla. om utanförskap, arbete, bostad och terrorism. Som ni ser över tycker jag hans ord om att terrorister inte ska ställas i kön till bostad, utan ska placeras i fängelse. Kunde inte hålla med honom mer i den frågan. 

Någon som lyssnade på Landsmötet 2015 nu under förmiddagen?
Har ni några kommentarer på detta?
Till top