ANLEDNINGEN TILL ATT JAG STARTAR DENNA BLOGG

POLITISK SITUATION / Permalink / 0
Jag har på senare tid skrivit väldigt mycket om de oroligheter vi idag stöter på i vårat fria Europa. Bloggen som jag klottrat ner med mina tankar och känslor är min "vanliga" blogg Jellicas.se där jag egentligen vill fokusera på inspiration, färg, bilder och kreativitet. Jag startade för ett tag sedan en blogg som handlade lite mer om samhällsdebatter, men gick under namnet socialdemokrati.eu. Den bloggen tog jag bort eftersom jag vill kunna skriva fritt om samhället jag lever i och de tankar jag går med. Det är inte säkert att allt hänger ihop med socialdemokratin. Så nu gör jag ett nytt och sista försök med en sidoblogg till Jellica där jag kan skriva i så stor utsträckning som jag känner att jag vill, utan att mina läsare tappar intresset. 
 
Många av de som besöker min andra blogg för det inte för att jag skriver om politik, utan besöker den av helt andra anledningar. Jag känner därför att det är bra att skilja lite på dom här två sidorna av mig själv och leda läsarna rätt. Så jag hoppas det här ska bli bra en gång för alla och att ni som gillar såna här uppdateringar ska trivas.
Till top